3 Eylül 2009 Perşembe

Ayşin Zeren Ofsayta düşmeyiz

Ayşin zeren


Müzik programlarından futbol sunuculuğuna transfer olan Ayşin Zeren : Kadınlar da artık futbol fanatiği oluyor. Maçlara gidiyor, ofsaytı biliyorlar

Pazar akşamları sunduğu spor programıyla ekranlarda boy gösteren Ayşin Zeren , Maxim'in eylül sayısının konuğu oldu. Yalnızca sunuculukla yetinmeyen tartışmalı pozisyonları yorumlayan, transferleri değerlendiren güzel sunucunun hedefi büyük: Kadınların da meşin yuvarlağın bir parçası olabileceğini göstermek... İşte Zeren'in Maxim'e özel açıklamaları:

- FUTBOL programımız alışılmadık bir formatta. Çünkü amacımız kadın izleyicilere de hitap etmek. Sanılanın aksine kadınlar da maçlara gidiyor, ofsaytı biliyor. Stüdyoda biraz da futbol dışından olan ama futbolla ilgili ünlüleri seçip bakış açılarını öğrenmeye çalışıyoruz.

- PAZAR gecesi ekrandaki erkek egemenliğine alternatif yaratmak istiyoruz. Bir de futbol programlarındaki argo konuşmalar, kavgalar ve samimiyetsizlik yerine içerisinde futbolun olduğu, konuşulduğu bir program yapmayı hedefliyoruz.

- YILLARDAN beri alışılmış bir düzen var. Futbol programlarını erkekler yönetiyor, yorumluyor ve konuşuyor. Ama kadınların ilgisi giderek artıyor. Mesela benim birçok arkadaşım terminolojiyi, kuralları biliyor ve futbolu takip ediyor. Erkekler futbolu kendi mahremiyet alanları olarak görüyor ama çatlasınlar patlasınlar. Oraya da el atıyoruz...

BAYAN TAKIMINDA OYNADIM
- FUTBOLLA her zaman ilgim vardı. Hayatım boyunca spor yaptım. Hatta bir dönem Selimpaşa Spor'un bayan takımında oynadım. Dört büyüklerin maçlarını da muhakkak izliyorum.

- ÇOK iyi bir sinema izleyicisiyim. Özellikle kışın günde 2-3 film izlerim. Oyunculuk konusuna gelirsek ben hep sunuculuk yaptım ve bu işi seviyorum. Neredesin Firuze'deki rolüm Ezel Akay'ın bana bir jestidir. Oyunculuk teklifi gelirse belki çok isterim, belki istemem o zaman karar veririm.

- HAYATTA olmazsa olmaz dediğim tek tutkum ailem.
n BU işe başlama hikayem çok ilginç. 18'li yaşlarımdayken bir reklam ajansında sevgilimi bekliyordum. Oradan teklif aldım. Televizyon sektöründeki hayatım bu şekilde başladı.

Messi süper Lugano agresif
- İBRAHİMOVİÇ ve Messi'yi çok beğeniyorum. Türk futbolculardan da Gökhan Gönül var. Lugano'nun agresif tavırları çok itici.
Çarşı'yla tribünde çekirdek çitledik

- MAÇLARA giderim. Çarşı'yı destekliyorum. En son Beşiktaş maçına gittiğimde herkesle çekirdek çitledim. Omuz omuza lay lay çekerken birden kendimi beş-altı basamak aşağıda buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder